„Ferrari“ planuoja grįžti į ištvermės lenktynes su „Formulės 1“ varikliu
Ferrari paskutinį kartą ištvermės lenktynėse dalyvavo su 312PB bolidu | gamintojo nuotr.
„Ferrari“ svarsto galimybę kurti LMP1 klasės lenktyninį bolidą, kuriame būtų įmontuotas naujasis „Formulės 1“ bolido variklis.
Antonello Coletta, vadovaujantis „Ferrari“ ne su „Formule 1“ susijusiai sporto veiklai, atskleidė, kad italų gamintojas analizuoja naująjį, energijos taupymu pagrįstą, LMP1 techninį reglamentą, įsigaliosiantį nuo kitų metų.
Jis neatmetė galimybės, kad „Ferrari“ su „Formulei 1“ skirtui V6 turbininiu varikliu įžengs į FIA ištvermės lenktynių pasaulio čempionatą ateityje. Paskutinį kartą „Ferrari“ ištvermės lenktynėse dalyvavo 1973 metais.
„Normalu, kad „Ferrari“ žvalgosi pro visus atvirus langus. Mums svarbu suprasti, kas bus leidžiama ateityje“, - teigė A.Coletta.
„Šiuo metu esame susikoncentravę į F1, taigi dabar negalėtume daryti ko nors kito. Negalime sakyti, kad „Ferrari“ lenktyniaus LMP1 klasėje, bet negalime sakyti, kad „Ferrari“ nelenktyniaus LMP1. Taip pat negalime pasakyti, ar žvalgomės į 2015, 2016 ar tolimesnius metus.“
A.Coletta pridūrė, kad jei „Ferrari“ prisijungs prie „Audi“, „Toyota“ ir „Porsche“ ištvermės lenktynių čempionate, „Ferrari“ prisijungs kaip komanda, o ne kaip variklių tiekėja: „Mes arba kursime savo bolidą arba išvis nedalyvausime.“
„Renault“ taip pat svarsto idėją „Formulės 1“ 1.6 litro V6 tipo turbininį variklį panaudoti kuriant LMP1 prototipą.
A.Coletta pridūrė, kad gamintojas toliau lenktyniaus GTE-Pro klasėje kartu su „AF Corse“ komanda bei paneigė gandus, kad su ekipa atsisveikins Giancarlo Fisichella.
„Programa yra patvirtinta ir natūralu, kad situacija turėtų būti tokia pati, kaip ir 2013-aisiais. Niekas nesikeis. Esame patenkinti savo lenktynininkais ir Giancarlo yra vienas iš jų. Gali keistis tik ekipažų sudėtys.“
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.