Pasibaigęs. 04-14 22:30
NBA
Pelicans
108
Lakers
124
Pasibaigęs. 04-15 18:50
LKL
Nevėžis-Optibet
86
Šiauliai
94
Pasibaigęs. 04-16 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
90
Pieno žvaigždės
63
Pasibaigęs. 04-16 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
113
Baskonia
85
Pasibaigęs. 04-16 21:00
Eurolyga
Anadolu Efes
64
Virtus Bologna
67
Pasibaigęs. 04-17 02:30
NBA
Pelicans
106
Lakers
110
Pasibaigęs. 04-17 05:00
NBA
Kings
118
Golden State Warriors
94
Pasibaigęs. 04-17 18:30
LKL
Neptūnas
114
Žalgiris
112
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
116
CBet
83
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Rytas
83
Šiauliai
74
Šiandien, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Virtus Bologna
0
Rytoj, 04:30
NBA
Pelicans
0
Kings
0
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Pieno žvaigždės
0
04-21, 17:00
LKL
M Basket
0
Rytas
0
04-21, 17:20
LKL
Žalgiris
0
CBet
0
04-21, 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Šiauliai
0
04-22, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Nevėžis-Optibet
0
04-23, 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-24, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-24, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-25, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
04-26, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
04-26, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
04-27, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
04-27, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0

„Kauno automobilininkų sporto klubo“ LADA 2105 VFTS ekipažas sėkmingai pasirodė Vokietijos ralyje

2013.10.21 13:28
„Auto ABC–SGR“ komandos nuotr.

„Auto ABC–SGR“ komandos nuotr.

Praėjusį savaitgalį, „Kauno automobilininkių sporto klubo (KASK) ralio komanda - Dovilas Čiutelė ir Aleksandras Dainys su Lada 2105 VFTS, tarp dar 16 valstybių ekipažų startavo Vokietijos ralyje „15.ADMV Lausitz Rallye“.

Šis ralis unikalus tuo, kad net 95 proc. greičio ruožų dangos – žvyras, o kaip žinia, Vokietijoje žvyrinių kelių likę yra labai mažai. Tad didžiausia šio ralio dalis vyko ganėtinai egzotiškoje vietoje – anglies kasyklos teritorijoje, bet keletas greičio ruožų buvo ir lietuvių pamėgtose miškeliuose

„Buvo įdomu sužinoti kaip vokiečiai važiuoja ant žvyro, kokias taktikas taiko ir kokius kelius naudoja. Mūsų tikslai nebuvo dideli, tiesiog gavome kvietimą čia sudalyvauti, todėl buvo įdomu išbandyti Vokietijos ralio kelius, susipažinti su vokiečiais, sudalyvauti kitokiame ralyje, palyginti su Lietuvoje vykstančiais“ – pirmaisiais lūkesčiais dalinosi A.Dainys, ekipažo šturmanas.



Tačiau finišas pranoko visus lūkesčius. Iš apie 80 finišo liniją kirtusių sportinių automobilių D. Čiutelės ir A. Dainio ekipažas buvo 16-tas bei 1-asis tarp viena ašimi varomų (2WD) automobilių, taip už nugaros palikdami gerokai už savo Ladą galingesnius bolidus.



„Pirmąją dieną tikrinome automobilį testiniame greičio ruože, kur po trijų ratų lūžo priekinio amortizatoriaus tvirtinimas, tačiau gedimą pašalinus, kitą dieną jau tvirtai, pasiruošę nuožmiai kovai, stovėjome prie starto linijos“ – kalbėjo Dovilas Čiutelė. „Pirmąją ralio dieną, visuose greičio ruožuose pasivydami, tačiau niekaip negalėdami aplenkti prieš mus startavusio ekipažo su VW Golf automobiliu, taip ir negalėjome išnaudot visų galimybių. Tačiau jau kitą dieną po regrouping‘o, ši problema išsisprendė“ – pirmosios dienos sunkumus pasakojo A.Dainys.



Dėl tikro rudeniško oro lietuvių ekipažui teko išbandyti įvairias greičio ruožų dangas: tiek sausą žvyrinį kelią, tiek kelią, dėl per didelio kiekio lietaus vandens virtusį visišku purvynu. Negana to, prieš paskutinį greičio ruožą, likus kelioms minutėms iki starto, A.Dainys išlipęs iš automobilio pastebėjo, kad nuleistas priekinis ratas. Tačiau ekipažo operatyvumas greitai išsprendė šią problemą ir sėkmingai startavo. „Paskutinysis greičio ruožas buvo tikras išbandymas! Jis vyko jau sutemus - kai visi susidėjo naktines lempas – mes nusprendėme važiuoti VA BANK ir pasitikrinti tvirtą tarpusavio pasitikėjimo ryši komandoje, neužsidėjome lempų. Tačiau tai nesutrukdė mums įvežti Peuoget 208 R2 ekipažui 7 sekundes ir laimėti greičiausio 2WD ekipažo titulą“ – džiūgavo legendinio ekipažo šturmanas.



Antrosios ralio dienos pabaigoje, pilant gausiam lietui, KASK ekipažas užvažiavo ant ralio pakylos, taip sulaukdami ne tik saviškių, bet ir pasižiūrėti ir palaikyti atvykusių žiūrovų ovacijų.

Įdomu tai, kad daugiausiai dėmesio Lietuvoje sulaukiantis Lada 2105 VFTS ekipažas, ne ką mažiau jo turėjo ir Vokietijoje. Visas ralio dienas, gerbėjai galėjo nemokamai surinkti visą, specialiai šiam raliui sukurtą atvirlaiškių kolekciją su lietuvių Lados įspūdingiausiomis nuotraukomis. Kiekvieno serviso metu, smalsuolių minia prie „žiguliuko“ vis didėjo, gerbėjai plūsdavo į serviso zoną, kad gautų dovanų šių atviručių ir surinktų kolekciją bei gautų D. Čiutelės ir A. Dainio parašų.



Visai KASK komandai ralis Vokietijoje taip pat paliko įspūdį ne tik išskirtine vietove, bet ir vokiška tvarka bei tikslumu. O ekipažo palaikymo komandą prie greičio ruožų labai nustebino didžiulės žiūrovų ovacijos vos pasirodžius „žiguliukui“ trasoje! „Kartais atrodydavo, kad savo ekipažą palaikome Lietuvoje, nes „žigulys“ būdavo sutinkamas stipriais plojimais ir palaikymo šūksniais“ – vokiečių aktyvumu negalėjo atsistebėti vienintelio Lietuvių ekipažo į Vokietiją atvykę palaikyti atgimusio „Kauno automobilininkų sporto klubo“ nariai.



Puiki ralio organizacija, ypatingas žiūrovų palaikymas, puikiai „žiguliui“ pritaikyti ralio keliai, pakankamai geras pasirodymas ralyje bei dėl lietuvių pasirodymo kilęs ažiotažas po ralio – puikus startas KASK bei didžiulė paskata ir toliau žvalgytis po užsienyje organizuojamus ralius, nesustoti ir nuolat judėti pirmyn – ką savo gerbėjams ir pažadas šis ekipažas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų